Меню сайту

Наше опитування

Чи візьмите ви участь у традиційному міському суботнику ?
Всього відповідей: 49

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Інтернет-посиланя

Верховна Рада України

Президент України

Урядовий портал

Вінницька обласна рада

Вінницька облдержадміністрація

Пошук

Каталог статей

Головна » Статті » РДА інформує » Фінансове управління РДА - бюджетний запит на 2012 рік та інструкція з його підготовки

Розподіл міжбюджетних трансфертів між обласним бюджетом т іншими місцевими бюджетами області на 2012 рік.










Додаток 4

















до рішення 9 сесії обласнорї Ради 6 скликання

















від 27 грудня 2011 року № 






Розподіл
показників міжбюджетних трансфертів між обласним бюджетом та іншими місцевими бюджетами області на 2012 рік


















(тис.грн.)




Найменування адміністративно-територіальних утворень Міжбюджетні трансферти




Кошти, що передаються з обласного бюджету Кошти, що отримуються до обласного бюджету




Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд




Додаткова дотація з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів  Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на: Субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів  Інші субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення), районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту "Вдосконалення системи соціальної допомоги" Субвенція на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів 




 виплату допомоги сім"ям з дітьми, малозабезпеченим сім"ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям                                                                     надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот *   на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян*              надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу    виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"  виплату допомоги по догляду за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу             поховання учасників бойових дій  пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи             компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, техобслуговування автотранспорту та транспортне обслуговування, встановлення телефонів інвалідам І та ІІ груп  



















1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14




Тиврівський 887,800 34 408,900 5 417,900 665,651 1 187,900 571,300 15 160,200 32,800 29,100 53,900 12,891    























Заступник голови обласної Ради - заступник керівника виконавчого апарату (керуючий справами)        



С.НЕШИК










































* - повна назва субвенцій викладена у пункті 6 цього рішення














Категорія: Фінансове управління РДА - бюджетний запит на 2012 рік та інструкція з його підготовки | Додав: Лідія__Анатоліївна (28.12.2011)
Переглядів: 646 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0