Меню сайту

Наше опитування

Чи візьмите ви участь у традиційному міському суботнику ?
Всього відповідей: 49

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Інтернет-посиланя

Верховна Рада України

Президент України

Урядовий портал

Вінницька обласна рада

Вінницька облдержадміністрація

Пошук

Каталог статей

Головна » Статті » РДА інформує » Відділ містобудування та архітектури

Інформація щодо діючої програми будівництва доступного житла
Інформація щодо діючої програми будівництва доступного житла.
 
На виконання рішення Вінницької обласної ради від 30.06.2010 року №1071 "Про регіональну цільову програму будівництва (придбання) доступного житла у Вінницькій області на 2010-2017 роки" для належного виконання завдань і заходів програми та у звязку з тим, що реалізація Програми значною мірою залежить від позиції громадян, які повинні бути у повній мірі проінформовані про обсяги та порядок надання державної підтримки, коло осіб, що мають право на її отримання надаємо інформації із зазначених питань.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення 31 сесії
Вінницької обласної Ради
5 скликання
від 30 червня 2010 року № 1071



Регіональна цільова програма
будівництва (придбання) доступного житла
у Вінницькій області
на 2010-2017 роки

1. Паспорт Програми
1. Регіональна цільова програма будівництва (придбання) доступного житла у Вінницькій області на 2010-2017 роки (далі –Програма) розроблена на виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1249 "Про затвердження Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки”, листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 11 лютого 2010 року № 12/19-2-8-14-1375 "Про регіональні програми будівництва (придбання) доступного житла”.
2. Розробник програми -
Управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації.
3. Співрозробники Програми:
Структурні підрозділи обласної державної адміністрації: головне управління економіки облдержадміністрації, головне фінансове управління облдержадміністрації, головне управління житлово-комунального господарства, енергетики та зв’язку облдержадміністрації, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, управління капітального будівництва облдержадміністрації.
4. Керівник Програми:
Заступник голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов’язків).
5. Відповідальний виконавець Програми:
Управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації.
6. Учасники (співвиконавці) Програми:
- управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, головне управління житлово-комунального господарства, енергетики та зв’язку облдержадміністрації, управління капітального будівництва облдержадміністрації;
- районні державні адміністрації;
- місцеві органи місцевого самоврядування;
- інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області;
- обласні підприємства та організації будівельної галузі.
7. Термін дії Програми: 2010-2017 роки.
8. Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми:
Джерела фінансування Обсяг
фінансування
(млн. грн.) У тому числі за роками
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Державний бюджет
298,37 14,08 14,77 25,25 29,46 38,36 50,19 58,04 69,08
Місцеві бюджети
75,00 4,062 6,161 6,535 8,654 12,281 12,208 13,303 15,85
Інші джерела (кошти населення)
869,952 42,271 48,769 74,059 88,806 117,994 145,
387 166,229 197,
887
Всього 1243,322 60,413 69,700 105,
844 126,920 168,635 207,
785 237,572 282,
817

2. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Значна кількість населення області не забезпечена житлом. Термін очікування житла зростає та може перевищити показник середньої тривалості життя людини. В області, як і в країні, спостерігається дефіцит якісного і водночас доступного за вартістю житла для середньо- та малозабезпечених верств населення.
За даними органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, розробників Регіональної цільової програми будівництва (придбання) доступного житла, станом на 01 січня 2010 року на квартирному обліку у Вінницькій області перебувають 32257 сімей та одинаків. З них 19366 тисяч мають право на забезпечення доступним житлом.
Забезпечення житлом – одна з найгостріших соціальних проблем.
Аналіз обсягів введення в експлуатацію житла за останніх п’ять років в області свідчить про їх спад починаючи з 2008 року:
- 2005 рік - введено в експлуатацію 349,72 тис. кв.м житла (на 2,9% більше, ніж у попередньому);
- 2006 рік - введено в експлуатацію 379,373 тис. кв.м житла (на 8,5% більше, ніж у попередньому);
- 2007 рік - введено в експлуатацію 395,744 тис. кв.м. житла (на 4,3% більше, ніж у попередньому);
- 2008 рік - введено в експлуатацію 361,826 тис. кв.м. житла (на 8,6% менше, ніж у попередньому);
- 2009 рік – введено в експлуатацію 171,524 тис. кв.м. житла (на 52,6% менше, ніж у попередньому).
Будівництво житла потребує значних інвестицій. Спостерігається нестача обігових коштів, недостатньо високий рівень купівельної спроможності населення (хоча існує позитивна динаміка), часта зміна податкового та регулюючого законодавства в галузі будівництва стримує надходження інвестиції.
У 2009 році у Вінницькій області освоєно 430 млн. 425 тис. грн. інвестицій у житлове будівництво, з державного бюджету інвестовано 9 млн. 64 тис. грн., що майже у 3 рази менше проти 2008 року.
Такі тенденції зниження обсягів будівництва спостерігалися не лише у Вінницькій області, а й по всій Україні.

3. Мета Програми
Метою Регіональної цільової програми будівництва (придбання) доступного житла у Вінницькій області на 2010-2017 роки є забезпечення громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства, житлом шляхом удосконалення існуючого та запровадження нового ефективного фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми
Оптимальним способом розв'язання проблеми є встановлення нижчих за ринкові відсоткових ставок за кредитами на будівництво (придбання) житла з метою забезпечення їх доступності. При цьому передбачається здійснення поступового переходу від безоплатного надання житла громадянам до його придбання за рахунок власних коштів за умови надання державної підтримки.
Розв'язати проблему можливо такими шляхами:
- розробити та запровадити механізм заощадження коштів для будівництва (придбання) житла, що передбачає накопичення громадянами індивідуальних цільових внесків на спеціальних банківських депозитних рахунках для одержання кредиту;
- запровадити механізм державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
- сприяти подальшому розвитку системи іпотечного житлового кредитування;
- будівництво доступного житла.
Для досягнення мети Програми необхідно врегулювати питання:
1. Зменшення обсягу витрат, пов'язаних з оформленням документів, що підтверджують перехід права власності на житло, та наданням іпотечних кредитів на будівництво (придбання) доступного житла;
2. Збільшення обсягу фінансових ресурсів, що спрямовуються на іпотечне житлове кредитування із застосуванням фінансово-інвестиційного механізму державної підтримки будівництва (придбання) доступного житла;
3. Організаційного забезпечення будівництва доступного житла, зокрема:
- проектування квартир згідно з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам зазначеного житла;
- розроблення проектів житлових будинків, що відповідають економічним і енергозберігаючим вимогам;
- раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови;
- створення при місцевих спеціально уповноважених органах містобудування та архітектури фонду проектів житлової забудови, рекомендованих для масового застосування;
- добудови об'єктів незавершеного житлового будівництва;
- проведення реконструкції житлових будинків перших масових серій, а також будівель нежитлового призначення, що належать до сфери управління Міністерства оборони України та Міністерства внутрішніх справ України;
- відбору інвестиційних проектів на конкурсних засадах;
4. Забезпечення розвитку будівництва доступного житла, зокрема:
- удосконалення виробничої бази індустріального житлового будівництва з врахуванням потреби у створенні нових архітектурно-будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій;
- збільшення обсягу виробництва високоякісних утеплювальних та покрівельних матеріалів, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно-технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів.
Визначення замовника (забудовника) будівництва доступного житла проводиться на конкурсних засадах.
5. Завдання і заходи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку №1.
Обсяг потреби щодо забезпечення житлом окремих категорій громадян у розрізі районів та міст обласного значення наведено у додатку №2.
Програма виконується у три етапи.
На першому етапі (2010-2011 роки) передбачається формування нормативно-правової бази та апробація механізму фінансування будівництва доступного житла, передбаченого Програмою, шляхом реалізації пілотних проектів.
На другому етапі (2012-2014 роки) передбачається розгортання будівництва (придбання) доступного житла на виділених для цього земельних ділянках.
На третьому етапі (2015-2017 роки) передбачається запровадження нового фінансово-економічного механізму підтримки будівництва (придбання) доступного житла, що дасть можливість збільшити обсяги такого будівництва.
6. Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу:
- забезпечити житлом близько 4051 сімей шляхом будівництва 253170,841 кв. м його загальної площі;
- запровадити новий фінансово-інвестиційний механізм державної підтримки, спрямований на забезпечення максимальної ефективності використання державних коштів;
- побудувати службове житло для тих категорій громадян, які мають право на користування таким житлом;
- створити умови для стабільної роботи підприємств будівельної галузі, збереження робочих місць.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку №3.

7. Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших джерел, у тому числі власних коштів громадян.
Для будівництва (придбання) житла в рамках виконання Програми необхідні кошти в сумі 1243,322 млн. гривень без врахування щорічної інфляції, у тому числі коштів державного бюджету 298,37 млн. грн., коштів місцевого бюджету 75 млн. грн., інших джерел близько 870 млн. грн.
Прогнозні обсяги фінансування Програми у розрізі районів та міст обласного значення зазначені у додатку №6.
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за її виконанням, визначення порядку взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування здійснює управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації.

Додаток №1
до Регіональної цільової програми
будівництва (придбання)
доступного житла у Вінницькій області
на 2010-2017 роки

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Регіональної цільової програми
будівництва (придбання) доступного житла
у Вінницькій області
на 2010-2017 роки


пп Назва заходу Строк виконання заходу Виконавці
1. Проведення широкого обговорення (прес-конференцій, круглих столів, тематичних дискусій) з питань будівництва доступного житла із запрошенням представників будівельних компаній, банківських установ, громадських організацій, експертів і вчених тощо 2010-2011 роки Управління містобудування та архітектури облдержадміністрації,
головне управління внутрішньої політики у справах засобів масової інформації та зв’язків з громадськістю обласної державної адміністрації
2. Забезпечення інформування громадян, які перебувають на квартирному обліку, про можливість їх участі у програмі будівництва (придбання) доступного житла та порядок надання державної підтримки 2010 та наступні роки Районні державні адміністрації, виконавчі комітети міських рад міст обласного значення
3. Здійснення відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки для будівництва (придбання) доступного житла та формування списків таких осіб 2011 та наступні роки Органи місцевого самоврядування
4. Участь у формуванні та веденні Єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов відповідно до законодавства та перебувають на квартирному обліку Після запровадження Єдиного реєстру Районні державні адміністрації, виконавчі комітети міських рад міст обласного значення
5. Резервування земельних ділянок під будівництво доступного житла з обов’язковим зазначенням таких земель на генеральних планах населених пунктів 2010-2017 роки Органи місцевого самоврядування, місцеві спеціально уповноважені органи з питань містобудування та архітектури
6. Виділення земельних ділянок для будівництва доступного житла та забезпечення контролю за їх цільовим використанням Постійно Органи місцевого самоврядування
7. Прийняття рішень щодо унеможливлення використання замовниками будівництва (забудовниками) земельних ділянок, які надані під будівництво доступного житла, для інших цілей Постійно Органи місцевого самоврядування
8. Розроблення містобудівної документації для земельних ділянок під будівництво доступного житла. Забезпечення раціонального використання земель шляхом оптимізації щільності забудови 2010-2017 роки Органи місцевого самоврядування, місцеві спеціально уповноважені органи з питань містобудування та архітектури
9. Створення при місцевих органах містобудування та архітектури фонду економічних проектів житлової забудови, рекомендованих для масового застосування 2010-2011 роки Місцеві спеціально уповноважені органи з питань містобудування та архітектури
10. Розроблення проектів економічних енергоефективних житлових будинків з архітектурно-планувальними, конструктивними та технічними рішеннями, що відповідають параметрам доступного житла, з використанням сучасних індустріальних інженерних виробів та місцевих матеріалів 2010-2011 роки Провідні проектні організації області
11. Передбачення видатків на виконання визначених програмою заходів виходячи з можливостей місцевих бюджетів Щорічно при формуванні місцевих бюджетів Органи місцевого самоврядування
12. Забезпечення виконання норм законодавства щодо звільнення замовника (забудовника), що здійснює будівництво доступного житла, від сплати внесків на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів та передачі місцевим органам влади частини збудованого житла Постійно Органи місцевого самоврядування
13. Здійснення роботи з інженерної підготовки територій під будівництво доступного житла як у межах існуючої забудови, так і на вільних земельних ділянках Постійно Органи місцевого самоврядування
14. Формування реєстру об’єктів незавершеного житлового будівництва 2010 рік Управління капітального будівництва обласної державної адміністрації
15. Сприяння розвитку виробничої бази індустріального житлового будівництва з врахуванням потреби у створенні нових архітектурно-будівельних систем та використанні швидкозбірних конструкцій Постійно Районні державні адміністрації, виконавчі комітети міських рад міст обласного значення
16. Збільшення обсягу виробництва високоякісних індустріальних будівельних виробів, стінових, оздоблювальних, утеплювальних та покрівельних матеріалів, інженерного обладнання, автономних систем інженерного забезпечення, санітарно-технічного обладнання підвищеної економічності та надійності, інших будівельних виробів і матеріалів Постійно Провідні підприємства будівельної індустрії
17. Реалізація пілотних проектів будівництва доступного житла
2010-2011 роки Районні державні адміністрації, виконавчі комітети міських рад міст обласного значення
18. Забезпечення за період дії програми будівництва (придбання) 253170,841 м2 доступного житла у регіонах згідно з додатком 3 до програми 2010-2017 роки Управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації
19. Добудова об’єктів незавершеного житлового будівництва в рамках програми будівництва (придбання) доступного житла 2010-2017 роки Замовники житлового будівництва
20. Проведення реконструкції житлових будинків перших масових серій з надбудовою поверхів, переплануванням та тепловою модернізацією, а також пристосування будівель нежитлового призначення під доступне житло 2010-2017 роки Головне управління житлово-комунального господарства, енергетики та зв’язку обласної державної адміністрації
21. Забезпечення в межах повноважень контролю за дотриманням вимог законодавства, встановлених нормативів, правил і норм при будівництві доступного житла та здійсненні відбору громадян, які мають право на надання державної підтримки Постійно Органи місцевого самоврядування, управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації,
Інспекція Державного архітектурно - будівельного контролю у Вінницькій області (за згодою)
22. Здійснення в межах повноважень контролю при спорудженні житла за забезпеченням безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення Постійно Районні державні адміністрації, виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області (за згодою), управління містобудування та архітектури облдержадміністрації
23. Розроблення генеральних планів населених пунктів та місцевих правил їх забудови Постійно Органи місцевого самоврядування, місцеві органи з питань містобудування та архітектури


Додаток №2
до Регіональної цільової програми будівництва (придбання) доступного житла у Вінницькій області
на 2010-2017 роки

ОБСЯГ
потреби щодо забезпечення житлом окремих категорій громадян
у розрізі районів регіонів та міст обласного значення

Найменування району, населеного пункту
Кількість сімей та одинаків,
які перебувають на квартирному обліку станом на 1 січня 2010 року
Всього з них мають право
на забезпечення доступним житлом
Барський 462 278
Бершадський 234 141
Вінницький 686 412
Гайсинський 501 301
Жмеринський 3 2
Іллінецький 128 77
Калинівський 720 432
Козятинський 17 11
Крижопільський 225 135
Липовецький 155 93
Літинський 51 31
Могилів-Подільський 0 0
Мурованокуриловецький 94 57
Немирівський 447 269
Оратівський 26 16
Піщанський 104 63
Погребищенський 130 78
Теплицький 55 33
Тиврівський 355 213
Томашпільський 46 28
Тростянецький 62 38
Тульчинський 124 75
Хмільницький 0 0
Чернівецький 5 3
Чечельницький 101 61
Шаргородський 77 47
Ямпільський 169 102
м. Вінниця 19938 11963
м. Жмеринка 1954 1173
м. Козятин 1291 775
м. Ладижин 853 512
м. Могилів-Поділський 3011 1807
м. Хмільник 233 140
ВСЬОГО 32257 19366

Додаток №3
до Регіональної цільової програми
будівництва (придбання)
доступного житла у Вінницькій області
на 2010-2017 роки

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання регіональної цільової програми
будівництва (придбання) доступного житла
у Вінницькій області

Загальна площа житла, яку планується побудувати (придбати)
Кількість житла,
яке планується побудувати (придбати)
всього: у тому числі за роками:
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів) кількість квартир загальна площа
(кв. метрів)
4104 253170,
841 197 12301,571 227 14192,676 345 21552,443 413 25843,946 549 34338,125 677 42310,189 774 48376 921 57588

Додаток №4
до Регіональної цільової програми
будівництва (придбання)
доступного житла у Вінницькій області
на 2010-2017 роки

ПЕРЕЛІК
земельних ділянок
виділених під будівництво доступного житла
у Вінницькій області

Найменування району,
міста обласного підпорядкування Адреса
земельної ділянки Площа
земельної ділянки
(га) Найменування та адреса
організації, якій виділена земельна ділянка Рішення сесії органу місцевого самовряду-вання
про земле- відведення Плановий початок і завершення будівництва
(роки) Примітка
1. Липовецький м. Липовець,
вул. Столярського, 7 0,4404 СПД Чигур О.В.,
м. Липовець,
вул. Яблунева, 36 Рішення Липовецької міської ради 25 сесії 5 скликання від 18.02.2009 року 2012
2. м. Липовець,
вул. Столярського, 10 0,4404 СПД Чигур О.В.,
м. Липовець,
вул. Яблунева, 36 Рішення Липовецької міської ради 25 сесії 5 скликання від 18.02.2009 року
2012
3. смт Турбів,
вул. Молодіжна 1,0996 Виробничий кооператив «Уют», смт. Турбів,
вул. Молодіжна Рішення
15 сесії Турбівської селищної ради 5 скликання від 17.07.2008 року 2012
4. Літинський смт Літин 0,8 Рішення Літинської селищної ради 25 сесії 5 скликання 2015-2017
5. с. Радянське Літинського району 1,2 Рішення
23 сесії Сосонської сільської ради 5 скликання 2014-2016
6. Теплицький смт Теплик, продовження
вул. Микитенка 25 - Рішення
22 сесії Теплицької селищної ради 23 скликання від 30.12.2000 року №314 2011 Земельна ділянка планується під індивідуальне будівництво
7.
Тиврівський смт Тиврів,
вул. Шевченка 0,3 Тиврівська селищна рада Рішення 2 сесії Тиврівської селищної ради 22 скликання від 27.10.1994 2012-2015 Рішення буде поновлено на черговій сесії
8.
смт Тиврів,
вул. Фрунзе
0,15 Тиврівська селищна рада Рішення 7 сесії Тиврівської селищної ради 5 скликання від 19.04.2007 2012-2015 Рішення буде поновлено на черговій сесії
9. Тиврівський район, с.Жахнівка, вул. Жовтнева
0,25 Жахнівська сільська рада Рішення
20 сесії Жахнівської сільської ради 5 скликання від 21.01.2010
2012-2015
10. Тиврівський район, с.Жахнівка, вул. Зарічна
0,25 Жахнівська сільська рада Рішення
20 сесії Жахнівської сільської ради 5 скликання від 21.01.2010
2012-2015
11. Тиврівський район, с. Івонівці, вул. Ковпака 0,25 Жахнівська сільська рада Рішення
20 сесії Жахнівської сільської ради 5 скликання від 21.01.2010
2012-2015
12. Тиврівський район, с. Івонівці, вул. 50-річчя Радянської Армії
0,25 Жахнівська сільська рада Рішення
20 сесії Жахнівської сільської ради 5 скликання від 21.01.2010 2012-2015
13. Тиврівський район, с. Пилява, урочище «Підмет»
1,0 Пилявська сільська рада Рішення
26 сесії Пилявської сільської ради 5 скликання від 21.01.2010 2014-2015
14. Томашпільський смт Томашпіль,
вул. І. Франка, 10-а 0,5 Буде визначено тендером Рішення
34 сесії
Томашпільської селищної ради
5 скликання від 28.04.2010 року 2010-2013
15. Тростянецький смт Тростянець 2,5 Тростянецька селищна рада Рішення 14 сесії Тростянецької селищної ради
21 скликання 1996 року
2010-2017
16. м. Вінниця м. Вінниця,
вул. Тарногородського 6,43 га
Управління капітального будівництва міської ради м. Вінниця
вул. Пирогова, 34а
Рішення Вінницької міської ради від 30.10.2009 року №2555
2011-2015 Техніко-економічні характеристики:
- рішенням міської ради від 30.10.2009 р. № 2555 земельна ділянка площею 6,43 га передана в постійне користування (державний акт) управлінню капітального будівництва міської ради;
- виконаний проект детального планування, узгоджений архітектурно-містобудівною радою, відповідно до якого: кількість житлових будинків: 7; орієнтовна площа – 54,0 тис. кв.м.; кількість квартир: 935; дитячий садок на 220 місць.
Розроблено проект детального планування житлової забудови по вул. Тарногродського, інститутом "Дніпроцивільпромбуд" виконується проектно-кошторисна документація (стадія"Проект")
17. м. Жмеринка м. Жмеринка,
вул. Магістральна 0,4 ТОВ «БМУ-2 ЛТД» Рішення виконкому Жмеринської міської ради від 17.08.2006 року №204
2010-2013
18. м. Хмільник м. Хмільник,
вул. 1 Травня (між будинками 62-64) 0,36 КП «Хмільницька ЖЕК» Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153
2011-2012
19. м. Хмільник,
вул. 1 Травня (між будинками 60-66)
0,6 КП «Хмільницька ЖЕК» Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153 2012-2013
20. м. Хмільник,
вул. Косовського (між будинками 10-20)



0,34 КП «Хмільницька ЖЕК»

Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153
2013-2014


21.
м. Хмільник, між територією дитячого садочка №5 та індивідуальною житловою забудовою по вул. Кутузова і 276 стрілецької дивізії
1,0
КП «Хмільницька ЖЕК»
Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153
2014-2015
22. м. Хмільник, між територією індивідуальної забудови, 9 поверховим житловим будинком №14 по вул. Ватутіна та кооперативним житловим будинком №58 по вул. 1 Травня 0,34 КП «Хмільницька ЖЕК» Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153 2015-2016
23. м. Хмільник, між територією по вул. Суворова-Кутузова та 46 квартирним житловим будинком №24 по вул.1 Травня 0,45 КП «Хмільницька ЖЕК» Рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 23.03.2010 №153 2016-2017
24. м. Ладижин м. Ладижин,
вул. Будівельників 4,2 га КП «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Рішення 21 сесії Ладижинської міської ради 5 скликання від 10.04.2010
№ 836 2010-2017

Додаток №5
ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
фінансування регіональної цільової програми
будівництва (придбання) доступного житла
у Вінницькій області на 2010-2017 роки
Найменування району, міста обласного підпорядкування Загальний обсяг фінансу-вання
(млн. грн.) у тому числі:
Держав-ний бюджет місцевий бюджет розподіл коштів місцевих бюджетів за роками інші джерела
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Барський 17,828 4,283 1,071 0,025 0,080 0,100 0,150 0,150 0,019 0,019 0,019 12,475
Бершадський 9,043 2,172 0,543 - 0,051 0,082 0,082 0,082 0,082 0,082 0,082 6,327
Вінницький 26,422 6,348 1,587 0,117 0,210 0,210 0,210 0,210 0,210 0,210 0,210 18,488
Гайсинський 19,303 4,637 1,159 - 0,165 0,165 0,165 0,165 0,165 0,165 0,169 13,507
Жмеринський 0,128 0,031 0,008 0,001 0,001 0,001 0,001 0,001 0,001 0,001 0,001 0,090
Іллінецький 4,933 1,185 0,296 0,03 0,0337 0,0387 0,0387 0,0387 0,0387 0,0387 0,0387 3,451
Калинівський 27,705 6,656 1,664 - 0,2 0,2 0,2 0,3 0,3 0,3 0,164 19,385
Козятинський 0,705 0,169 0,042 - 0,004 0,004 0,005 0,005 0,008 0,008 0,008 0,494
Крижопільський 8,658 2,080 0,520 0,1 0,0525 0,0525 0,0525 0,0525 0,0525 0,0525 0,0525 6,058
Липовецький 5,964 1,433 0,358 0,75 0,75 0,416 0,416 0,416 0,416 0,416 0,416 4,173
Літинський 1,988 0,478 0,119 0,015 0,015 0,015 0,015 0,015 0,015 0,015 0,015 1,391
Мурованокуриловецький 3,655 0,878 0,220 - 0,02 0,025 0,03 0,03 0,035 0,04 0,04 2,558
Немирівський 17,251 4,144 1,036 0,026 0,06 0,1 0,15 0,18 0,18 0,17 0,17 12,071
Оратівський 1,026 0,247 0,062 0,00775 0,00775 0,00775 0,00775 0,00775 0,00775 0,00775 0,00775 0,718
Піщанський 4,040 0,971 0,243 0,03 0,03 0,03 0,03 0,03 0,03 0,03 0,03 2,827
Погребищенський 5,002 1,202 0,300 0,01 0,08 0,10 0,10 0,01 - - - 3,500
Теплицький 2,116 0,508 0,127 0,01 0,016 0,016 0,016 0,017 0,017 0,017 0,018 1,481
Тиврівський 13,660 3,282 0,820 - 0,15 0,2 0,22 0,1 0,15 - - 9,558
Томашпільський 1,796 0,431 0,108 0,25 0,25 0,29 0,29 1,256
Тростянецький 2,441 0,586 0,555 0,0693 0,0693 0,0693 0,0693 0,0693 0,0693 0,0693 0,0693 1,708
Тульчинський 4,810 1,156 0,289 - 0,04128 0,04128 0,04128 0,04128 0,04128 0,04128 0,04128 3,365
Чернівецький 0,192 0,046 0,012 - 0,004 0,004 0,004 0,135
Чечельницький 3,912 0,940 0,235 - 0,01 0,02 0,03 0,03 0,04 0,05 0,055 2,737
Шаргородський 3,014 0,724 0,181 0,023 0,023 0,023 0,023 0,023 0,023 0,023 0,023 2,109
Ямпільський 6,541 1,572 0,393 0,020 0,030 0,057 0,057 0,057 0,057 0,057 0,057 4,577
м. Вінниця 767,202 184,313 46,078 0,068 1,337 2,000 4,000 8,000 8,000 10,00 12,673 536,811
м. Жмеринка 75,226 18,072 4,518 0,753 0,753 0,753 0,753 0,753 0,753 52,636
м. Козятин 49,702 11,940 2,985 0,373 0,373 0,373 0,373 0,373 0,373 0,373 0,373 34,776
м. Ладижин 32,835 7,888 1,972 0,247 0,247 0,247 0,247 0,247 0,247 0,247 0,247 22,975
м. Могилів - Подільський 115,885 27,840 6,960 0,870 0,870 0,870 0,870 0,870 0,870 0,870 0,870 81,085
м. Хмільник 8,978 2,157 0,539 0,267 0,227 0,024 0,007 0,007 0,007 - - 6,282
ВСЬОГО 1243,32 298,37 75,00 4,062 6,161 6,535 8,654 12,281 12,208 13,303 15,850 869,95

Категорія: Відділ містобудування та архітектури | Додав: Лідія__Анатоліївна (17.06.2011)
Переглядів: 1348 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0