Меню сайту

Наше опитування

Чи візьмите ви участь у традиційному міському суботнику ?
Всього відповідей: 47

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Інтернет-посиланя

Верховна Рада України

Президент України

Урядовий портал

Вінницька обласна рада

Вінницька облдержадміністрація

Пошук

Каталог статей

Головна » Статті » Регуляторна діяльність

Проект рішення 9 сесії районної ради 6 скликання
Проект

УКРАЇНА
ТИВРІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
       грудня 2011 року                                        9 сесія 6 скликання

Про Порядок передачі в оренду майна, що є об'єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району.

Відповідно до частини другої статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, з метою підвищення ефективності управління спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста району, враховуючи висновки постійної комісії районної ради з питань проведення економічних реформ, регулювання комунальної власності та приватизації, благоустрою, комплексного розвитку населених пунктів, районна рада  ВИРІШИЛА:

1.Затвердити Порядок передачі в оренду майна, що є об'єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста  Тиврівського району (додаток №1).

2. Затвердити Порядок проведення конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності для здійснення незалежної оцінки цілісних майнових комплексів, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району (додаток №2).

3. Затвердити Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого та іншого) майна, що є об'єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району (додаток №3).

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення 17 сесії районної ради 5 скликання від 23 квітня 2009 року №345 «Про вдосконалення Порядку передачі в оренду майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району».

5. Взяти до уваги, що при проведенні розрахунку розміру орендної плати та плати за комунальні послуги (у разі, коли орендоване нежитлове приміщення є частиною будівлі чи споруди) розрахунок проводиться на підставі займаної площі приміщень, помноженої на коефіцієнт коригування - К. Розрахунок коефіцієнту проводиться за формулою:
К=Sз/Sо, де
Sз - загальна площа приміщень за інвентарною справою, кв. м (без врахування площі підвальних приміщень, якщо вони не використовуються орендарем);
Sо - основна площа приміщень за інвентарною справою, кв. м (без врахування площі підвальних приміщень, якщо вони не використовуються орендарем).
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію
районної ради з питань проведення економічних реформ, регулювання комунальної власності та приватизації, благоустрою, комплексного розвитку населених пунктів (Ліщишин В.В.).

Голова районної ради                                                                      В.К.Вихристюк

Додаток№1
 до рішення 9 сесії  районної ради
6 скликання  від ___ грудня 2011року №___
     
ПОРЯДОК
передачі в  оренду майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району

Порядок передачі в оренду майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району розроблений відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про оренду державного та комунального майна”  та інших нормативно правових актів, що регулюють орендні відносини.
Порядок визначає:
1.    Орендодавців.
2. Об'єкти оренди.
3. Порядок надання дозволу підприємствам, установам, організаціям на укладання договорів оренди нерухомого майна.
4. Порядок проведення конкурсу на право укладання договору оренди майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району.
5. Порядок надання дозволів орендарям на право передачі в суборенду.
6. Порядок надання дозволу на здійснення невід'ємних поліпшень об'єкта оренди за рахунок власних коштів орендаря, врахування цих витрат та способи їх відшкодування.
7. Порядок нарахування і використання амортизаційних відрахувань.
                                                      
1. Орендодавці
1.1.    Від імені територіальних громад сіл, селищ, міста району
повноваження орендодавця щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна здійснює районна рада.
1.2.    Від імені територіальних громад сіл, селищ, міста району повноваження орендодавця нерухомого майна загальна площа якого не перевищує 200 кв.м  на одну юридичну особу та окремого індивідуально визначеного майна, здійснюють підприємства, установи та організації, на балансі яких знаходяться об'єкти оренди.
1.3. Від імені територіальних громад сіл, селищ, міста району повноваження орендодавця нерухомого майна, термін оренди яких становить менше доби (погодинний термін) чи не більше п’яти діб на місяць, здійснюють підприємства та установи, на балансі яких знаходяться об'єкти оренди.               

2. Об'єкти оренди
 Об’єктом оренди є :
 2.1.    Цілісний майновий комплекс - господарський об'єкт із завершеним циклом виробництва продукції (робіт, послуг), з наданою йому земельною ділянкою, на якій він розташований, автономними інженерними комунікаціями, системою енергопостачання.
  2.2.    Нерухоме майно (будівля, споруда, приміщення (чи його частина), при умові, що воно вільне і на нього є:
- інвентарна справа (для споруд некапітального характеру та твердого
покриття відкритих майданчиків і частини приміщень бюджетних установ -
план-схема, завірена балансоутримувачем);
-    незалежна (експертна) оцінка майна ;
-    свідоцтво про власність (на всю будівлю чи тільки на об'єкт оренди)
при укладанні договору оренди  терміном на три роки і більше.
2.3.Інше окреме індивідуально визначене майно.
2.4.    Виготовлення інвентарних справ на майно, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тиврівського району, оформлення на них свідоцтв про право власності, їх державна реєстрація, здійснюється за рахунок балансоутримувачів цього майна.

2.5.    При укладанні договорів оренди нерухомого майна (крім споруд некапітального характеру та таке ін.) терміном на три роки і більше, проводиться нотаріальне посвідчення договорів оренди. Оплата робіт, пов'язаних з оформленням відповідних матеріалів (нотаріальне посвідчення, довідка характеристика, держмито та ін.), здійснюється орендарем.
3. Порядок укладення договорів оренди нерухомого майна
3.1.    Орендодавці для отримання дозволу на укладання договору оренди нерухомого майна (крім договору погодинної оренди але не більше п’яти діб без права продовження строку його дії) звертаються до районної ради у порядку, визначеному Регламентом районної ради, з відповідним листом-клопотанням з зазначенням бажаного строку оренди.
         До листа додається:
-    копія заяви до орендодавця від фізичної або юридичної особи, яка має намір укласти договір оренди ( у разі, якщо лист-клопотання викликаний їх  зверненням, а не ініціативою орендодавця);
-    звіт про незалежну оцінку нерухомого майна, яку здійснює балансоутримувач;
-    рецензія на звіт про незалежну оцінку нерухомого майна;
-    розрахунок орендної плати, здійснений балансоутримувачем відповідно до затвердженої Методики;
-    висновок галузевого управління районної  державної адміністрації;
-     витяг із інвентарної справи (для споруд некапітального характеру та твердого покриття відкритих майданчиків і частини приміщень бюджетних установ -план-схема), завірений балансоутримувачем;
-    копію свідоцтва про власність (на всю будівлю чи тільки на об'єкт оренди), при бажанні укласти договір оренди  терміном на три роки і більше;
3.2. За результатами розгляду може бути запропоновано прийняття рішення про:
- надання дозволу на укладання договору оренди нерухомого майна орендодавцеві;
- мотивовану відмову.
3.3. Дозвіл на укладання договору оренди оформляється у вигляді рішення сесії районної ради або розпорядження голови районної ради.
3.4. Зазначене рішення сесії районної ради або розпорядження голови районної ради є підставою для проведення наступної процедури:
3.4.1. Орендодавець протягом п'яти днів після отримання дозволу на укладання  договору оренди від Органу управління майном, а в разі якщо заява про оренду майна не потребує дозволу (щодо оренди окремого індивідуально визначеного майна, крім нерухомого майна та оренди нерухомого майна не більше п’яти днів без права продовження строку оренди), протягом 15 днів після дати її реєстрації розміщує в комунальних офіційних друкованих засобах масової інформації та на своєму веб-сайті або на веб-сайті Тиврівської районної ради оголошення про намір передати майно в оренду або відмовляє в укладенні договору оренди і повідомляє про це заявника.
Протягом 10 робочих днів після розміщення оголошення, орендодавець приймає заяви про оренду відповідного майна.
Протягом 3-х робочих днів після закінчення строку приймання заяв, орендодавець своїм наказом ухвалює рішення за результатами вивчення попиту на об'єкт оренди.
У разі якщо подано лише одну заяву, конкурс на право оренди не проводиться і договір оренди укладається із заявником.
У разі надходження двох і більше заяв, орендодавець оголошує конкурс на право оренди.
У разі надходження заяви про оренду майна на короткий строк (не більше п'яти днів без права продовження строку дії договору оренди) або заяви від бюджетної установи, музею, підприємства чи громадської організації у сфері культури і мистецтв (у тому числі національної творчої спілки або її члена під творчі майстерні), релігійної організації для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній, громадської організації ветеранів або інвалідів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, державних та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України „Про соціальні послуги”, Пенсійного фонду України та його органів, державних видавництв і підприємств книгорозповсюдження, вітчизняних видавництв та підприємств книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру), оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу.
3.4.2. Після укладання  договору оренди, орендодавець у п'ятиденний термін надає виконавчому апарату районної ради один примірник договору оренди. Балансоутримувач щоквартально надає звіт про діючі договори оренди, з відображенням своєчасності надходження плати за оренду.
3.5.Продовження терміну дії договору здійснюється з дозволу Органу управління майном.
         3.6. Для отримання дозволу на продовження терміну дії договору оренди при наявності клопотання орендаря, орендодавець (балансоутримувач) надає Органу управління майном у порядку, визначеному Регламентом районної ради, своє звернення, із зазначенням у ньому адреси, площі, бажаного строку оренди, мети використання об'єкта, копію звернення орендаря та довідку про відсутність заборгованості орендаря з орендної плати, комунальних платежів та експлуатаційних витратах, експертну оцінку, розрахунок розміру орендної плати.
У разі якщо на момент продовження дії договору оренди остання оцінка об'єкта оренди була зроблена більш як три роки тому, для продовження договору оренди проводиться незалежна оцінка об'єкта оренди.
При продовженні договору оренди орендна плата визначається з застосуванням орендних ставок, які діють на дату продовження договору, але не менше розміру орендної плати за останній місяць оренди.  
        Вказані матеріали повинні бути направлені Органу управління майном у такий термін, щоб, у разі відмови в продовжені терміну дії договору оренди, орендодавець мав змогу своєчасно попередити орендаря про непродовження договору оренди.
Орендар, який відмовляється від виконання вимог цього Порядку, повинен повернути об'єкт оренди у визначений договором термін.
        3.7. Об’єкти оренди, які є пам'ятками архітектури, історії та культури передаються в оренду при погодженні умов використання цих об'єктів з органом охорони культурної спадщини.

4.    Порядок проведення конкурсу на право укладання договору оренди  майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району
4.1. Цей Порядок розроблено відповідно до частини першої статті 7 та частини 6 статті 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” з метою визначення порядку проведення конкурсу на право оренди майна, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району, у випадках, передбачених чинним законодавством України.
         4.2. Цей Порядок поширюється на такі об'єкти оренди: цілісні майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць) та нерухоме майно - будівлі, споруди, приміщення, частини приміщень,  що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району.
4.3. Конкурс на право оренди об'єкта (далі - конкурс) проводить конкурсна комісія, утворена орендодавцем.
4.4. Конкурс полягає у визначенні орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.

II. Оголошення конкурсу
          4.5. Конкурс оголошується  орендодавцем.
          4.6. Оголошення про конкурс на право оренди публікується в комунальних засобах масової інформації у вигляді оголошення не пізніше, ніж за 10 календарних днів до дати проведення конкурсу і повинно містити такі відомості:
- інформація про об'єкт (назва, місцезнаходження; у разі оренди цілісного майнового комплексу - обсяг та основну номенклатуру продукції, у т. ч. експортної, кількість і склад робочих місць, рівень прибутковості об'єкта за останні три роки, розмір дебіторської та кредиторської заборгованості, наявність майна в заставі, податковій заставі, в оренді);
- умови конкурсу;
- дата, час і місце проведення конкурсу;
- кінцевий термін прийняття пропозицій учасників конкурсу (заяв про оренду і пропозицій до договору оренди, що відповідають вимогам конкурсу);
- іншу інформацію.

III. Умови конкурсу
4.7. Умовами конкурсу є розмір орендної плати, а також інші умови, залежно від специфіки об'єкта оренди, якими може бути:
- ефективне використання об'єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу - відповідно до профілю виробничої діяльності підприємства);
-  дотримання вимог експлуатації об'єкта;
- компенсація переможцем конкурсу витрат орендодавця або іншого учасника на здійснення незалежної оцінки об'єкта оренди, витрат орендодавця на публікації оголошення про конкурс за виставленими рахунками відповідних засобів масової інформації.
- здійснення певних видів ремонтних робіт;
- виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань;
- виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб регіону;
- збереження/створення нових робочих місць;
- вжиття заходів для захисту навколишнього середовища з метою дотримання екологічних норм експлуатації об'єкта;
- створення безпечних та нешкідливих умов праці;
- дотримання умов належного утримання об'єктів соціально-культурного призначення;
- інші умови, з урахуванням пропозицій конкурсної комісії.
4.8. Основним критерієм визначення переможця є максимальний розмір орендної плати, при обов'язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
4.9. Стартова орендна плата визначається за Методикою розрахунку і порядком використання плати за оренду майна, затвердженою сесією районної ради зі змінами та доповненнями.
4.10. Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії такі матеріали:
          4.10.1. Заяву про участь у конкурсі та документи, які визначені Фондом державного майна України, що подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна.
          4.10.2. Відомості про учасника конкурсу:
а) для учасників, які є юридичними особами:
-  посвідчені нотаріусом копії установчих документів;
- відомості про фінансове становище (платоспроможність) учасника конкурсу, з урахуванням дебіторської і кредиторської заборгованостей;
- довідку від учасника конкурсу про те, що щодо нього не порушено справу про банкрутство;
- довідку органу статистики про включення до ЄДРПОУ;
б) для учасників, які є фізичними особами:
- свідоцтво про реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницької діяльності;
- довідку про взяття на облік платника податку;
- довідку фінансової установи щодо наявності розрахункового рахунку;
- декларацію про доходи.
          4.10.3. Зобов'язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу відображаються в проекті договору оренди.
          4.10.4. Додаткові пропозиції до договору оренди (у разі оренди цілісного майнового комплексу - обсяг ресурсів, які будуть залучені, продукція, послуги, ринки збуту, джерела сировини і матеріалів тощо; у разі оренди нерухомості - варіанти поліпшення орендованого майна).
          4.10.5. Пропозиції щодо гарантій сплати орендної плати (завдаток, гарантія, тощо) відображаються в проекті договору оренди.

IV. Конкурсна комісія
4.11. Конкурсна комісія  утворюється орендодавцем в кількості 5 осіб.
4.12. Основними завданнями та функціями комісії є:
- визначення умов та терміну проведення конкурсу;
- розгляд пропозицій учасників конкурсу;
- визначення переможця конкурсу;
- складання протоколів та подання їх на затвердження орендодавцю.
4.13. Комісія під час своєї діяльності має право звертатися за консультаціями до фахівців Органу управління майном, що є об’єктом права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району.
4.14. Комісія розпочинає роботу з моменту підписання наказу про її створення.
4.15. Керує діяльністю комісії та організовує її роботу голова комісії. Голова комісії у межах своєї компетенції скликає засідання комісії, головує на засіданнях та організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії.
Голова комісії має ухвальний голос, якщо при прийнятті рішення про визначення переможця конкурсу голоси членів комісії розділилися порівну.
4.16. Прийняття рішення про визначення переможця конкурсу здійснюється комісією у закритому режимі. У разі потреби отримання додаткової інформації комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.
Відповідальні працівники орендодавця, які забезпечують проведення конкурсу, в установленому законодавством порядку несуть відповідальність за розголошення такої інформації:
- про учасників конкурсу, їх кількість та конкурсні пропозиції учасників (до визначення переможця);
- яка міститься в документах, наданих учасниками конкурсу;
- про режим роботи та склад конкурсної комісії.
4.17. Засідання комісії є правомочними за умови участі в них не менше 3 осіб.

V. Процедура проведення конкурсу
4.18. Конкурс проводиться в один етап, на якому визначається переможець згідно з умовами конкурсу та зобов'язаннями учасника конкурсу.
4.19. Переможець конкурсу визначається конкурсною комісією на підставі аналізу пропозицій, які відповідають умовам конкурсу більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії.
 У разі відсутності пропозицій, які відповідали б умовам конкурсу, конкурс вважається таким, що не відбувся.
4.20. Пропозиції надаються у конвертах з написом „На конкурс”, запечатаних печаткою учасника конкурсу. До дати проведення конкурсу конверти з пропозиціями зберігаються у голови конкурсної комісії. Конверти розпечатуються на засіданні конкурсної комісії.
Пропозиції, подані в конвертах, неоформлених належним чином або розкритих (розпечатаних), з неправильними даними про учасника конкурсу не розглядаються і повертаються секретарем комісії заявнику. Після розпечатування конвертів до конкурсу допускаються учасники, пропозиції яких відповідають умовам конкурсу.
4.21. Після закінчення засідання конкурсної комісії складається протокол, у якому зазначаються:
- відомості про учасників;
- пропозиції і зобов'язання учасників;
- обґрунтування рішення про визначення переможця.
Протокол підписується всіма членами конкурсної комісії і залишається в орендодавця.
4.22. Протокол про результати конкурсу затверджує орендодавець.
4.23. За результатами конкурсу з переможцем конкурсу орендодавець укладає договір оренди. До умов договору оренди включаються орендна плата в розмірі, запропонованому переможцем конкурсу, та інші пропозиції переможця конкурсу.
4.24. В разі, коли конкурс не відбувся, орендодавець, з дозволу Органу управління майном, вправі змінити умови конкурсу та оголосити конкурс знову.
4.25. Діяльність комісії припиняється у разі:
- проведення конкурсу – з дати укладення договору оренди, або на підставі наказу, виданого орендодавцем.
5. Порядок надання дозволів орендарям на право передачі в
суборенду
5.1. Орендар може передати в суборенду частину орендованого нерухомого майна та інше окреме індивідуально визначене майно з дозволу орендодавця. Для цього орендар та заявник, що претендує на суборенду, подають на ім’я орендодавця заяву – клопотання та документи, передбачені п.4.10.2 цього Порядку.
5.2. Орендодавець (за згодою балансоутримувача) для отримання згоди для надання дозволу на укладення договорів суборенди частини нерухомого майна звертається до Органу управління майном у порядку, визначеному Регламентом районної ради, з відповідним листом-клопотанням та аргументованими висновками щодо доцільності передачі майна в суборенду.
5.3. Згода Органу управління майном на передачу в суборенду нерухомого майна оформляється у вигляді рішення районної ради або розпорядження голови районної ради.
5.4. Після отримання згоди Органу управління майном орендодавець надає орендарю дозвіл на право передачі частини нерухомого майна в суборенду.
5.5.  Термін суборенди не повинен перевищувати терміну оренди.
5.6. Розмір плати за суборенду нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна розраховується в порядку, встановленому Методикою для розрахунку розміру плати за оренду зазначеного майна.
Орендна плата за нерухоме майно, що передається в суборенду, визначається з урахуванням частки вартості такого майна у загальній вартості орендованого майна у цінах, застосованих при визначенні розміру орендної плати, і погоджується з орендодавцем.
У разі суборенди приміщення у будівлі, що входить до складу цілісного майнового комплексу, орендна плата за таке приміщення визначається з урахуванням частки вартості такого приміщення у загальній вартості відповідної будівлі та частки вартості зазначеної будівлі у загальній вартості орендованих основних засобів цілісного майнового комплексу.
Плата за суборенду майна, яку отримує орендар, не повинна перевищувати орендної плати орендаря за майно, що передається в суборенду.
Плата за суборенду майна у частині, що не перевищує орендної плати за майно, що передається в суборенду, сплачується орендарю, який передає в суборенду орендоване ним майно.
Різниця між нарахованою платою за суборенду та тією її частиною, що отримує орендар, погоджується з орендодавцем і перераховується суборендарем до бюджету.
Різниця між нарахованою платою за кожний наступний місяць суборенди і тією її частиною, що отримує орендар, визначається шляхом коригування різниці за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.
Контроль за визначенням розміру плати за суборенду та перерахуванням зазначеної різниці до бюджету здійснюється орендодавцем (балансоутримавачем).
5.7. Орендар після отримання дозволу зобов’язаний у п’ятиденний термін надати орендодавцю один примірник договору на суборенду, укладеного між орендарем та суборендарем, та акт приймання-передачі майна.
5.8. При припиненні основного договору суборендар зобов'язаний повернути орендарю майно за актом приймання-передачі на протязі 5-ти календарних днів з дати повідомлення. Один примірник акту приймання-передачі (між орендарем та суборендарем) надається орендодавцю(балансоутримувачу). У разі його відсутності (ненаданні) питання продовження оренди майна за основним договором не розглядається.

6. Порядок надання дозволу на здійснення невід'ємних поліпшень об'єкту оренди за рахунок власних коштів орендаря, врахування цих витрат та способи їх відшкодування
6.1. Цей Порядок розроблений з метою визначення процедури надання орендарю згоди орендодавця майна на здійснення невід'ємних поліпшень орендованого майна, врахування витрат орендаря на їх здійснення та способи відшкодування.
6.2. Рішення щодо дозволу орендодавцю надати згоду орендарю на здійснення поліпшень приймається Органом управління майном. Доцільність здійснення невід'ємних поліпшень визначає постійна комісія районної ради з питань проведення економічних реформ, регулювання комунальної власності та приватизації, благоустрою, комплексного розвитку населених пунктів, із залученням, у разі необхідності, фахівців, на підставі:
а)    письмового звернення орендаря з проханням надання згоди
орендодавця на здійснення невід'ємних поліпшень орендованого приміщення
за власні кошти, із зазначенням своїх пропозицій щодо подальшого способу відшкодування понесених ним витрат;
б)    дефектного акту технічного стану об'єкту, затвердженого балансоутримувачем;
в) інформації про стан об’єкта оренди;
г) розрахунку вартості здійснення невід’ємних поліпшень.
6.3. Орендар, після отримання згоди розробляє проектну документацію та затверджує (погоджує) її в установленому порядку. Завірену копію затвердженої (погодженої) проектної документації та графік виконання робіт надаються орендодавцю.
6.4. Орендар, після подання матеріалів, зазначених в п.6.3, здійснює ремонтно-будівельні роботи, складає акт приймання виконаних робіт, який затверджується орендодавцем (балансоутримувачем), приймає їх до експлуатації в установленому законом порядку, складає відомість фінансування витрат з проведення ремонтно-будівельних робіт та передає документацію орендодавцю.
6.5. Понесені витрати компенсуються:
-    при приватизації об'єкту оренди (крім об'єктів оренди, які не
підлягають приватизації);
-    шляхом зарахування їх в рахунок орендної плати (по об'єктах, які не
підлягають приватизації).
6.6. Зарахування невід'ємних поліпшень орендованого майна в рахунок орендної плати проводиться орендодавцем після завершення ремонтно-будівельних робіт та введення об'єкту в експлуатацію шляхом безоплатної передачі вартості робіт до спільної власності територіальних громад району, на баланс балансоутримувача майна.
Після здійсненої передачі проводиться:
а)    незалежна (експертна) оцінка об'єкту оренди;
б)    розрахунок орендної плати з урахуванням вартості об'єкту;
в)    розрахунок терміну звільнення  орендаря  від орендної плати  за
рахунок здійснених ним невід'ємних поліпшень здійснюється відповідно до
розрахунку орендної плати.
6.7.Рішення про відповідне звільнення орендаря від орендної плати приймає Орган управління майном.
6.8.Вартість невід'ємних поліпшень, здійснених за рахунок власних коштів орендаря не підлягає відшкодуванню повністю або частково в разі:
- закінчення дії договору оренди, відмови від продовження договору оренди або його дострокового припинення з ініціативи орендаря;
-    розірвання договорів оренди внаслідок неналежного виконання орендарями умов договорів;
-    здійснення невід'ємних поліпшень без дозволу орендодавця;
- якщо виконання робіт з невід'ємних поліпшень об'єкта оренди не відповідає проектно-кошторисній документації;
- відсутності підтвердження виконання невід'ємних поліпшень за рахунок власних коштів орендаря.
        7.Порядок нарахування і використання амортизаційних відрахувань
        7.1. Передача майна в оренду не припиняє право власності на це майно.
        7.2. Амортизаційні відрахування на орендовані цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів, будівлі та споруди нараховує та залишає у своєму розпорядженні орендар.
7.3. Амортизаційні відрахування на орендовані приміщення, частини будівель і споруд та інше окреме індивідуально визначене майно нараховує і залишає у своєму розпорядженні підприємство (крім бюджетних установ, закладів), на балансі якого знаходиться це майно.


7.4. Амортизаційні нарахування на об'єкти оренди, балансоутримувачами яких є бюджетні установи (заклади) не нараховуються.
7.5. Право власності на майно, придбане орендарем за рахунок
амортизаційних відрахувань, належить власнику орендованого майна.
7.6. Амортизаційні відрахування використовуються на відновлення орендованих основних фондів.
 Орендар щоквартально подає звіт орендодавцю (балансоутримувачу) щодо нарахування та використання амортизаційних відрахувань.
Відновлення орендованих основних фондів за рахунок амортизаційних відрахувань збільшує вартість основних фондів та є спільною власністю територіальних громад області.

Прикінцеві положення
Питання, що можуть виникнути в процесі орендних відносин і не обумовлені цим Порядком, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.




Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: Лідія__Анатоліївна (02.12.2011)
Переглядів: 880 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0